Buraya reklam eklenecek

2 Ağustos 2011 Salı

Bobbi Brown - Pink Beige Ruj + Nars Dogon ile Akşamın Makyajı =)

Öncelikle ruj =)

Favori rujlarım yazımda dediğim gibi nude tonlardaki rujların birçoğu malesef bana olmuyor, bazıları çok cansız ve ölü gibi gösteriyor. Sırf benim düşüncem de değil alışverişe  her çıktığımda yanımda birileri olur, onlara da sorarım nasıl oldu diye, nude rujlarda aldığım cevap genelde 'olmadı, hasta gibi, çok soluk' falan oluyor ki bence de öyle. Öyle olmayanını bulmaya baya çalışıp Bobbi Brown'ın 62 numara-Pink Beige'ini aldım. Bunu da günlük olarak kullanmıyorum açıkçası, koyu göz makyajıyla hoşuma gidiyor.



Bendeki duruşu,




Gelelim makyaja, swatch olayını halletmiş gibiyim ama göz makyaj fotosunu pek değil malesef. Zamanla daha düzgün çekeceğimi umuyorum :D 

Göz makyajında Nars Dogon far var tabi ki :D Kaş altında aydınlatıcı olarak Mac CCB - Hush rengi var ve çok beğeniyorum! Rimel Max Factor 2000 Calorie, beğendiğimi söyleyemeyeceğim bunu. Fotonun üstüne tıklayarak büyük halini de görebilirsiniz. =)




Herkese iyi akşamlar! :)



0 yorum:

Yorum Gönder