Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

BIODERMA SENSIBIO MASK


Uzun zamandır şu maskeyi kullanıyordum. En sonunda kendisiyle yollarımızı ayırınca bu elimdeki Bioderma'ya başladım.
Kuru ve beyaz tenliyim diye bir milyon kez filan söylemişimdir herhalde. Özellikle de kışın extra nem benim için çok önemli zira çoğunlukla yüzümde bir gerilme oluyor. Çok hassas, her şeye tepki veren bir cildim yok ama bu nedenle aslında bu seriyi mi, nemsiz cilt serisini mi kullanmalıyım çok emin değilim.
Evet, tamam, uzadı biliyorum, hemen sadede geliyorum. Bu maskeyi de Bioderma'nın denediğim diğer ürünleri gibi çoook sevdim. Baskın bir kokusu yok, opak beyaz bir krem. Kalınca bir tabaka halinde yüze sürüyorsunuz, kullanım talimatında 10-15 dakika diyor ama benim 20-25 dakikaya kadar yüzümde tuttuğum oluyor. Sonra kalıntı bırakmayacak şekilde temizliyorsuz ki bu aşamada ben Sensibio H2O kullanıyor ve yıkamıyorum.


Temizledikten sonra pamukcuk gibi, misler gibi bir yüzünüz oluyor. Resmen yüzümün derisinin ferahladığını, bir "oh" dediğini hissediyorum. Çok mu övdüm, galiba öyle oldu ama hakikaten çok memnun kaldım.
Peelingten sonra maske yapmıyorum ben, zira bir iki böyle işe kalkıştığımda çok şiddetli alerjiye sebep oldu, haftalarca duru su, makyajsız yüz ve bol B vitamini ile gezdim. Sanırım peelingin yüzümde yarattığı hassasiyetten dolayı cilt normalde tepki vermeyeceği bir ürüne karşı da savunmaya geçiyor. Aslında önce peeling yapıp, temizleyip sonra maske yaparak ürünün etkisini katlamanın daha etkili olacağını düşünüyorum ama koşullar işte...
Bu markayla tanışmam geç oldu, güzel oldu, hangi ürününü kullansam çok sevdim. Sade yapıları, iş görürlükleri beni çok tatmin etti. Diğer bloggerların deneyen bir çoğunun da memnun kaldıklarını yazılarından okuyorum. Ne kullanacağınıza karar veremediyseniz veya kullandığınız ürünleri değiştirmek istiyorsanız, gönlüm tam anlamıyla rahat olarak tavsiye ederim.


*Ürünler Bioderma Türkiye tarafından denenmesi için yollanmıştır. Görüşlerim kişiseldir. İletişim için makyajkozmetik@hotmail.com adresimi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder