Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Cilt Bakım Rutinim (ve bir not!)"

Bugün makyajçantamın cilt bakım rutinini görünce,daha önce benden benden böyle bir yazı isteyenlerin olduğunu hatırladım ve ben de yazayım dedim.:)Açıkçası bayadır aklımdaydı ama makyajçantamın güzel güzel anlatışını okumadan önce bu yazıyı yazmak için bu kadar heveslenmemiştim.:)
Neyse başlayalım bakalım neler varmış.Öncelikle bende herşeyin yedeği vardır.Ama aynı markadan değildir o ayrı.Bunlar en çok kullandıklarım.Yedek olanları da parantez içinde yazacağım.

1-La Roche Posay Effaclar Gel Temizleyici:Kesinlikle vazgeçilmez ürünüm.Cildinizi biraz kurutabilir ama yağlı ciltliyseniz derinlemesine temizliği hissedersiniz.Değiştireceğimi düşünmüyorum.(Nöbet günleri çantama garnier nin yeşil serisinin temizleyicisini atıyorum.Kaybolursa da üzülmem ,ucuz birşey diye bir düşüncem var.) 2-Deser Essence Rebalancing Toner:Bu tonik çok bol antioksidan içeriyor.Benim güneş koruyucum ve gece sürdüğüm nemlendiricim antioksidanlı değil.Bu nedenle bu tonikle takviye yapıyorum.Çok memnunum ama şeffaf bir paketlemesi var.Antioksidanlar ışıkta stabil kalmadığı için iherbden başka antioksidanlı bir tonik almayı planlıyorum bitince.


3-Effaclar k:Salisilik asit içeren bu ürün cildime gerçekten iyi geliyor.Hafif sivilceleri engelliyor.Çok nemlendirme özelliği yok,e benim cildimin zaten nemlendirmeye çok ihtiyacı da yok.


4-Shiseido spf 50 Sun Cream:Bu kremi yanlışlıkla lotion yerine aldığımı daha önce yazmıştım.Ama kış olmasından dolayı cildim birazcık daha kuru oluyor ve az çok bu ürünü kaldırıyor.Sürmesi yayması dert,ama inat ettim bitene kadar almak yok.(Bazen daha önce tanıtığım Desert Essence güneş kremini veya Avon solutions karma ciltler için gündüz nemlendiricisini sürüyorum.Avon çok rahat sürülüyor ve anında da emiliyor.Bir de kokulu olmasa ve kavanozda olmasa o ürünü ben bittikçe alırdım)

5-Desert Essence facial scrub:Yine daha önce tanıttığım bu peelingi kullanıyorum.İherbden cüzi bir fiyata almıştım.

6-Biotherm Multi Recharge göz kremi:Göz çevreme gündüz shiseidonun kremini sürüyorum gene.Ama akşamları salislik asitli nemlendiricimi göz çevreme getirmek istemediğimden bu ürünü aldım.Bu ürün de baya antioksidan içeriyor.Hiyjenik bir ambalajı var,pompası daha hiç tıkanmadı. (maşallah maşallah maşallah tü tü tühh!)Jel-krem şeklinde ,aşırı ağır değil,hemen emiliyor.Kısacası tüm beklentilerimi karşılıyor.
Yanlız dışı biraz şeffaf gibi,ışık almasın diye karton kutusunda saklıyorum.Evet takıntılıyım!:)


7-Garnier saf ve temiz nemlendirici:Bu nemlendiricinin formülünü ben la roche posay matte a benzetiyorum.Bir ailemin evinde ,bir kendi öğrenci evimde effaclar temizleyicim var.Güneş kremim,toniğimi de getirip götürüyorum.Ama bu nemlendiriciyi ucuzken aldım,evdeyken bunu kullanıyorum ve oldukça da seviyorum.

Şimdilik listem budur.Ama şubatta 25 yaşına giriyorum.Cilt bakım rutinimde köklü bir değişiklik yapacağım.Ürün seçme aşamasındayım.Clinique ve md. formulations şu an ilk sırada düşündüklerim.Karar verince sizlerle de paylaşırım.:)
(Not da şu,dolap temizliği postundaki arkadaşlara daha önceki postumda bir notkoymuştum,maillerim silindiği için adresleri gitti maalesef.Litfen bana ulaşın kızlarr,mailleri yanlılıkla sildimm!:( )


0 yorum:

Yorum Gönder