Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

32'li Ruj Paletim

Uzun zamandır yazmayı planladığım ama ertelediğim bir post bu.Nedense fazla üşengecim bu sıralar hiç post giresim gelmiyor bloga.Halbuki tanıtacağım bir sürü ürün birikti,hepsine sıra sıra yer vermem gerek blogda.Neyse konuyu fazla dağıtmadan asıl konuya geleyim:)Bugünkü tanıtacağım ürün performansıyla beni şok eden 32'li ruj paletim:)










Aslında bu paleti alırken pek umudum yoktu.Kalıcılığının ve renk verişinin güzel olacağını sanmıyordum fakat düşüncelerimde yanılmışım.Palet umduğumdan büyük geldi,her bir ruj 50 kuruş büyüklüğünde ve palet 32 tane rujdan oluşuyor.Her zewke hitap edecek türden renklerden oluşuyor.Seyahat için ideal tek tek dünya kadar ruj alacağımıza bu paletle kolaylıkla her yere gidilir,çantaya at çık tipinde çünkü.
Rujların yapısı yumuşacık,kremsi yapıdalar ve sürümleri gayet rahat.İnanılmaz derecede opaklar,bir kat sürmek bile paletteki rengin aynısına ulaşılmasını sağlıyor.Kalıcılık da gayet iyi.Kremsi yapıda olduklarından dudakta kuruluk yapmıyorlar.Dudakta gayet canlı duruyorlar bu yüzden ruju sürdükten sonra üzerine gloss geçmeye gerek kalmıyor.Resimden de belli oluyordur zaten ne kadar canlı durdukları.Kısacası çok ama çok memnun kaldım ben bu paletten,seyahate giderken de götürücem kendilerini böylelikle fazla yükten kurtulmuş olucam:)Yurtdışından kozmetik alışverişine yasak geldi diye üzülmeyin,1 tane fazladan hiç kullanılmamış bir palet mevcut elimde.Almak istiyorsanız yorum bırakın veya mail atın.Benden şimdilik bu kadar.Hoşçakalın...

0 yorum:

Yorum Gönder