Buraya reklam eklenecek

30 Temmuz 2011 Cumartesi

TAZE BİTTİLER-2


1 Ağustos-22 Eylül arası bitenler bunlar işte, hem toplu halde atması zevkli oluyor, hem de size gösterebileyim diye bekletiyordum ama çekmece doldu, o yüzden böyle biraz zamansız bir gösteri oldu. Ayrıca Chicago müzikaline gitmeyi ÇOK istiyorum, evet istiyorum!
Sol baştan yoklamayı alalım:
1. Fa Golden Star Deodorant: İlk defa bir deodorantın bu kadar kalıcı koktuğunu ve böyle bereketli olduğunu görüyorum. Bir derginin promosyonuydu, neredeyse bir sene olacak çantamda geziyordu mübarek, sonunu bugün sıktım ve bitti. Görürsem alacağım yine, beğendim.
2. Lancome Bi-Facil: Dönüp dönüp aynı şeyi anlatmayayım artık, bir zahmet burayı okuyuverin.
3. Rossman Fuss Lotion: Hatırladınız dimi arkadaşı? Evet evet işte o!
4. Pantene Onarıcı Bakım ve Nem Terapisi: Valla ben bi numarasını göremedim, bildiğin saç kremi. Almam bir daha açıkcası.
5. Nivea Pearl Beauty Deodorant: Pudralı imiş aslında ama sıktığınızda koltuk altınızda pudra mudra olmuyor, kokusu da kalıcı değil, ı ıh beğenmedim bunu da. Rexona aldım yerine, o güzel ama.
6. Sarıkız Maden Suyu Spreyi: 3 numaranın kankası. Ta Ağu başında bitmişti bu. Aramadım yenisini, yaza bakacağım, kışın sıkmam suratıma soğuk bişeyler zira.
7. Nivea Creme Peeling: İşte bu MUH-TE-ŞEM. Görürseniz bir dakika durmayın yapışın. Yeni aldığımın performansı bunun yanından bile geçemedi. Ayrıntılı post yapacağım, uzatmıyorum o yüzden.

Hamiş: Arkadan da projektör gözükmüş, oraya bakmayıverin.

0 yorum:

Yorum Gönder