Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

NATURE'S BABY ORGANICS PİŞİK KREMİ



Şimdi, bir önceki yazımda bunu beğenmediğimi yazıp Avalon'a geçtiğimi söylemiştim. Çok haksızlık olmasın, kötü bir ürün değil aslına bakarsanız. Avalon gibi bu da opak beyaz, yumuşak bir krem. Fakat neden bilemiyorum içinde minik partiküller var. Scrub gibi diyeceğim ama scrubın içindeki partiküller minicik, varla yok arasıdır, bununkiler epey büyük. Bir pişik kreminde partikülün ne işi var anlamış değilim. Ele alınca veya cilde sürünce de eriyip dağılmıyorlar, öyle pütür pütür duruyorlar. Bana gelen ürün mü bozuk acaba diye araştırdım, hayır kremin yapısı böyleymiş. Bu kremi kullandığımız yaklaşık 40 gün içerisinde de pişik problemimiz olmadı, işini gördü yani ama bu pıtırcıklar yüzünden ikinci defa almadım, almam da. Resmi büyütebilirsiniz. Görüntüsü çok iç açıcı değil ama ikinci resim daha anlaşılır :)


Organik bir ürün bu da, çinko oksit, A ve E vitaminleri, ayçiçeği ve hintyağı(?castor seed oil) içeriyor. Paraben, gluten, parfüm, koruyucu içermiyor. 125 gr lık tüpte, ambalajı sıkmalı ve yumuşak bu sefer, fiyatı $6.57. Bize aşağı yukarı 2 ay gitti. Türkiyede bu ürün 25-30 TL civarına satılıyor, saçmalığa bak. 
Bu markanın saç ve vücut şampuanı ve losyonunu da aldım, takipte kalınız yazıları geliyor. 
iherb linki burada.

0 yorum:

Yorum Gönder