Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

Chanel 4 Ombres 79 Spices







 İlk defa bi paletimden iki far bitirdim inanamadım kendime:) Çok eski ve bi o kadar da sevdiğim paletimdir kendisi.Günlük ihtiyaç olabilecek bütün renkler vardı benim için.Simli değil ama oldukça ışıltılı renkler olmasına rağmen göze batmıyor.
 Kalan iki rengi gösterdim,birbirlerine çok iyi giden uçuk pembe ve ışıltısı pembe yansıyan bir kahve.O kadar uyumlular ki en sevdiğim pembe-kahve ikilisi diyebilirim.
 Tercih ettiğim paletlerdeki kahve tonlarına çok dikkat ederim çünkü bazı kahveler gözlerimi çok boğuyor.Bu sebeple elimde olan her kahve benim için özeldir.Biten renkler ise yumuşak bir şampanya ve tam benim tenime uyan bi ten rengiydi.

Elimde olan Chanel paletlerimle devam edicem...

0 yorum:

Yorum Gönder