Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

♥Bobbi Brown♥Shimmer Brick♥Compact♥NECTAR.












Herkese yağmurlu bir Ankara sabahından Merhaba!!
Umarım çevremizdeki tüm olumsuzluklara rağmen yinede gülmeyi ve mutlu olmayı başarıyorsunuzdur..
Çilek indiriminden kaçırmayıp aldığım bu harika shimmer allığı tanıtıcam size bugün...
Resim bire bir aynı renktir...
Bu ürünü almakla bu allığıda yedeklemiş oldum...
Yüzümde duruşunuda ekledim...Artık biliyorsunuz benim için abartı sayılmayacak güzel bir ürün...Sedefli duruşu ve yapısı beni benden almaya yetiyorda artıyor bile..
Günlük kullanım için evt bu biraz banada fazla ne yalan söyleyim ama özel gecelerde düşünün güzelliğini.. :)
İndirimi takip edip almanızda yarar var gerçi kesinlikle ürün verdiğiniz parayı sonuna kadar hakedıyor bence ama sürekli indirim oluyor zaten gerek yok fazla para verip almaya...
Herkese güzel bir gün diliyorum...
Hafta sonu gelsin artık:)
sevgilerimle ;)



0 yorum:

Yorum Gönder