Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Flormar X5 Turbo Boost Volume Mascara

Şu yazımda Flormar Blogger sisteminden bahsetmiş, ve denemem için gönderilen ürünleri paylaşacağımı söylemiştim.
İlk paylaşacağım ürün Flormar'ın yeni rimeli, X5 Turbo Boost.

Ürün bilgisini Flormar'ın sitesinden paylaşıyorum :

"Fırçası,kirpikleri tek tek ayırmak,kıvırmak ve hacim kazandırmak için özel olarak tasarlanmıştır.Yoğun ve kremsi içeriği sayesinde herbir kirpik daha kalın,hacimli, ve uzun bir görünüme sahip olur.İçeriğindeki badem yağı sayesinde kirpikleriniz güçlenecek ve bakım sayesinde eskiye oranla daha güçlü ve kalın kirpikler elde edeceksiniz."

Yapısı, kirpikleri tek tek ayırma özelliği harika, dökülme, bozulma gibi bir özelliği yok. Kirpiklerinin daha uzun görünmesini isteyenler için iyi ve ekonomik bir tercih olabilir X5 Turbo Boost. Fiyatı sadece 10,35 TL.

Şimdi benim hazırladığım fotoğraflar var:
Elime geçtiğinden beri sadece bu rimeli kullanıyorum, çünkü siyahının tonu harika. Fotoğraflarda tam yansıtamamış olabilirim ama oldukça koyu bir siyah, tavsiye edilir :)

Bu ürünü Flormar'ın sitesinden de alabilirsiniz, bakmak isteyenleri buraya alayım.
Ayrıca Flormar ürünleri hayvanlar üzerinde denenmiyor ve hayvansal katkı maddesi içermiyor, bu önemli bilgiyi de paylaşayım istedim.

Sevgiler
:)

0 yorum:

Yorum Gönder