Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL CREAM GLOSS

Maybelline in Color Sensational serisi rujları da muhteşem, Ruby li bişey adı, kırmızı-yakut rengi olanı var bende. Dışarı bu kadar iddialıya her zaman cesaret edemiyorum ama evde sürüyorum :E
Bu gloss da rujlar kadar güzel. Geçen standında diğer renklerini de gördüm, inceleyemeden çıkmak zorunda kaldım oradan ama merak da ediyorum. Umalım ki kuzucuk izin versin de bakabileyim.

Swatchı aslında olduğundan açık renk çıkmış bu sefer. 1 ton kadar koyusunu hayal edin lütfen. Belki de dudak üzerinde, dudağın kendi renginden ötürü biraz daha koyu gözüktü bana, bilemiyorum.
Numarasını sonra ekleyeceğim, yanımda değil ürün şu an.
Çok sevdim...


* Ürün Loreal Türkiye tarafından denenmesi için yollanmıştır. Görüşlerim kişisel ve objektiftir. İletişim için makyajkozmetik@hotmail.com adresimi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder