Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

"Bir Cumartesi Günü Gözlemleri"

Bu haftasonu Taksim'de bir arkadaşımın doğum gününe gidicektim.Taksim'e erken gittik diye dükkanları bol bol gezecek vaktimiz oldu tabi.Arkadaşıma hediye alacağım diye başlayan turlamalarımız kendime yaptığım ufak çapta alışverişimle sona erdi.Tabi ki kozmetik mağazalara bakmadan da turumu bitiremezdim.İşte gözüme takılanlar:

1-Dior'un blush harmonie özellikle coral riviera renginden çok ümitliydim.Büyük bir mutlulukla almak için Tekin Acar'a girdim ama stantta sadece rose brazilia rengi vardı.Görevli bayana sorduğumda herkes pembe rengi daha çok seviyor,soruyor zaten yaz geldi diye bir cevap almıştım ki çekmeceden coral rivieranın testerını da çıkarıverdi.Kendi kendime sormaktayım daha az kişinin sorduğu ürünlerin testerları artık çekmecede mi saklanıyor ya da herkesin beğendiğini mi beğenmek gerek?

Neyse benim için sonuç tam bir hayal kırklığı oldu.Bir kere resimde görülen ışıltıdan eser yok.Işıltı yok mu evet var ama sadece renklerin birleşme kısımlarında ki tester da o da yoktu.Nette araştırınca daha ilk fırça darbesiye o tabakanın gittiğini okudum.Ayrıca coral riviera da coral falan değildi,bildiğimiz bronzdu ve rose brazilianın da herhangi bir pembe allıktan farkı yoktu.O altın rengi ışıltılar allığın içinde de olsa alınabilirdi belki ama ben şahsen ne umdum,ne buldum oldum.Ve son olarak da bu kadar büyük göründüğüne bakmayın,gerçekten de küçük bir allık.
İkinci gözlemim ise belki strawberry butterlarda 2 al 1 öde indirimi vardır umuduyla girdiğim The Body Shop'tan .İndirim yok tabi ki aslında gitmeden önce de biliyordum olmadığını ama umut dünyası işte:P

Body Shopta bakınırken,spa wisdom serisinde daha önceden görmediğim "Monoi Moisture Balmı" farkettim.Ben mi daha önce görmemişim bilemiyorum ama görmediyse gerçekten yazık etmişim!Eve gelir gelmez hemen sitesine baktım ama Tr sitesinde bu ürünü göstermiyordu,USA de falan vardı ve ben de yeni olduğu kanaatine vardım.Bu ürünün müthiş kokusuna ve dokusuna bayıldım.Gerçekten yoğun nemlendiricili görünüyor.Kokusu da bir çiçeğe benziyor ama ne ben ne de sevgilim bir türlü bu kokuyu çıkaramadık.Sonuç olarak uzun süredir aklımın bir köşesinde olan spa wisdom serisinde indirim bekliyorum Body Shop duy sesiimmii:P

Son gözlemim ise komik mi desem ,yazık mı desem bilemediğim birşey.Geçen ay bir dergide Dax ın yeni Tea Tree nemlendircisi çıktı,akneleri temizliyor,cilde şöyle yapıyor böyle yapıyor diye okumuştum.Biraz şaşırdım çünkü Dax bir saç markası ,cilt bakımı olayına mı girdi entereesaaann dedim kendi kendime.Ve Erkul'da da görünce hemen yapıştım bu ürüne.Üzerinde Türkçe,
Doğal özler içerir• Cildin sağlıklı ve yağsız olmasını sağlar• Ciltteki tahriş, kızarıklık, kaşıntı dökülmeleri önler• Cildi yeniler• Akne ve sivilcilerin azalmasında yardımcı olur• Traş sonrası kullanıldığında cilde ferahlık,canlılık verir• Saça uygulandığında parlaklık ve nem verir
Kullanımı: Traş sonrası, Banyo sonrası veya günlük olarak istenilen bölgeye sürülür. yazıyordu.
.Ama yabancı dilde olan açıklamaya bakınca elinize alın ve saçınıza sürün yazdığını gördüm sadece!İyice evirdim çevirdim illa yazar bi yerde diye düşündüm cilt kremi olduğu ama malesef öyle bir yazı yoktu!
Eve gelince de merakla baktım internete.Ülkemizdeki çoğu online sitede "cilt kremi" diye satılan ürünün yurt dışı satışındaki açıklaması aynen şöyle:
Description:Tea Tree Oil has the natural ability to penetrate the hair and scalp. Known as natures astringent, the use of our light weight formula will not weigh your hair down. Impurities do not stand a chance. Daily use will make your hair shinier, softer and revitalized.
Directions:
Take a small amount and rub between palms until even. Apply to hair. Style as normal.
Yani bu ürün aslında saç kremi,ama bizde yüze de sürülür diye satılıyor.Hala buna inanmak istemiyorum ama gerçekten öyleyse bu kadarına pes doğrusu..




0 yorum:

Yorum Gönder