Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

CHEAP SMELLS - STRAWBERRY ALIŞVERİŞLERİ

Strawberry ve ilk defa alışveriş ettiğim Cheapsmells siparişlerim geldi. Strawberry i zaten biliyoruz, satsalar patates soğanı bile oradan alacağız neredeyse, Cheapsmells benim için yeni. İngiltere'den geliyor ürünler. Daha iyi zira daha yakın. Ben kayıtlı posta ile istedim, 12 inde yola çıktı, 15 inde ben paketi açmıştım. Süper hızlı gönderi buna denir. Yalnız bu defa Strawberry de çok hızlı çalıştı, aferim ona. Aşağıdaki beyaz kutu S, diğeri C. 


S kutusunun içindeki bana ait değil. Kendi bildi bileli Jean Paul Gaultier kullanan kocamın, parfümünü değiştirmek üzere çıktığı yoldaki yeni yol arkadaşı. Davidoff Hot Water. Ayrıntılı postunu bekleyiniz lütfen, Paketi açmadım gördüğünüz gibi kendisi açsın diye. Zerafetten de kırılıyorum :)


 Doğal karton kutu C. Sıkıca bantlanmış, ambalaj iyi. İçindekiler hem balonlu naylonla sarılmış hem de bir karton mahfazaya konmuş ki dört bi yana sallanmasınlar. Ah Limango ah, sen gibi iki ojeyi bi kutuya sallayıp gönderenlerden değiller işte.


Deneme siparişi olduğundan girişmedim. Bir bu, çevremdeki çoğunluğun kullandığı, benim de merak ettiğim pudrayı söyledim bir de her daim sevdiğim Bourjois gloss. Yapışkan olmayan, güzel kokulu, bereketli gloss arayanlar Bourjois ya.


Ne yazık ki rengini tutturamadım ama. Bana koyu geldi bu renk. Bir de Truly Fair mi ne vardı onu sipariş edeceğim bir dahakine. Sanırım GG ye koyacağım bunu zira kullanamam. Ben gibi un beyazsanız olmaz ama buğdaylarda tamam olur bir renk. Fotoğrafta daha açık görünüyor, kanmayın.

Ve sevgili glossum. Hastayım sana!

Nasıl alışveriş edilir filan gibi detaylar, ürün yorumları sonraki postlarda zira netbooktan blog yazmak zormuş, bit kadar ekran, mouse yok filan. Kuzucuğum uyuyunca büyük bilgisayardan yazarım.

0 yorum:

Yorum Gönder