Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

TESETTÜR MAYOLARI/HAŞEMA

Yaza girdik ve okulların kapanmasıyla da tatiller başladı.
Ben de geçen seneden beri yazmak isteyipte sürekli ertelenen yazıyı artık yazıp, sizlerle paylaşmak istedim. :)

Biz tesettürlü hanımlar biraz masraflıyız. İçeri, dışarı kıyafetlerimiz her ortama göre değişmekte. Bu yüzden tesettürlü bayanların hep 2 tane gardropu var derler ya gerçekten öyle.
Sanırım en çok yaz aylarında bu konuda sıkıntı çekiyoruz. Gündelik kıyafetlerimiz bir kenara, tatilde bile o 2 gardropu yanımızda götürüyoruz. :))

Söyle ki; sadece biz bayanlara özel deniz ve havuzlarda istediğimiz gibi mayo tercih ederken, toplu alanlarda tesettür mayoları tercih ediyoruz.

Bana göre ihtiyacın fazla olmasına rağmen biz bayanların zevkine hitap edecek tesettür mayoları üreten birkaç firma var. Onların bile bir çok modeli korkunç görünüyor malesef. 
Halbuki bu kadar talep varken daha özenli çalışmalarla şık tesettür mayoları üretilebilir ve çeşitlendirilebilir. 
Gerçi yeni yeni bronzlaştıran, şişmeyen vs. vs. mayolar üretiyorlar ancak modeller ve detaylar yeterli değil.

Ben ilk kapandığımda Haşema firmasına ait bir tesettür mayosu almıştım.
 Tesadüfen aldığım mayo gerçekten değişik ve hoştu. Havuz suyundan çabuk çabuk yıpranıp veda etmek sorunda kaldım ama gerçekten bir daha ne öyle bir modeli ne de benzerini bulamadım.

Geçen yaz sonu tesadüfen yine Haşema'nın internet sitesinde bir tesettür mayosu görüp, beğenebildim. :)
İnternetten beden  konusunda muallakta kaldığım için mağazada deneyip almak istedim. 


Mayoyu eşim de beğenince aldık. Hatta belli bir miktarı aştığınızda plaj çantası ya da terlik hediye ediyorlardı, şansıma mor kelebekli şefaf plaj terliklerini de kapmış oldum. :)

Onları şuan yazlıkta bıraktığım için gösteremiyorum. Gidince sizler için fotoğraflarım. 
Hepsi birleşince çok cici bir plaj kombini oldu. :)

Fotoğrafı için siteyi ziyaret ettiğimde bu takımın indirimde olduğunu gördüm.
 Ben 180 tl gibi bir fiyattan almıştım. Şuan daha avantajlı. 
Eğer almayı düşünürseniz bedenler tükenmeden acele etmenizi öneririm. 

Haşema Tesettür Mayoları için TIK TIK.
Ecrin Tesettür Mayosu için TIK TIK.

Önümüzdeki günlerde alternatif tatillerden, denediğim otellerden bahsetmek istiyorum. 

Birbirimize yardım etmek ve çeşitlendirmek adına sizlerde önerilerinizi sunup, tatil deneyimlerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz....

0 yorum:

Yorum Gönder