Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

ORIFLAME FIX'N GO TOTAL CONTROL HAIRSPRAY


Saç spreyinde uzun zamandır Taft tecih ediyorum, kolay ulaşılabilirlik, fiyat ve performans kriterlerimi sağladığı için. Değişik bir marka denemedim pek, halbuki sıkça da kullandığım bir ürün. Bu ayTaft'ın sonunu görünce, bunu denemek istedim.
Ben tutuculuğu yüksek ama saça zebellah gibi yapışıp kalmayan bir ürün arıyordum. Saçımı şekillendirip sprey sıkıyorum, sprey iyice kuruduktan sonra da mutlaka tarıyorum ki o tabak gibi, kıpırdamamaya yeminli görünüm oluşmasın. İyi sprey taradıktan sonra da şeklin muhafaza edilmesini sağlıyor, kötü sprey ise saç tarandıktan sonra varlığı yokluğu bir hale geliyor. Bu iyi sprey bence, tutucluğu epey yüksek olmasına rağmen tarandıktan sonra keçeleşmiyor.
150 ml ve ben temsilci indirimiyle 6-7 civarı bir fiyata almıştım. 
Spreyler bana çok uzun gidiyor, gün olur da biterse sanırım bu üründen devam ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder