Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

"Kozmetik Krizi-1--Satın Alma Bahaneleri--"

Hani regl dönemlerinde olur ya çikolata krizi,kozmetik krizi de aynen onun gibi birşey,almak istersiniz,almalısınız,eliniz gider,ekran karşısındaysanız mouseunuz gider,gözleriniz kayar,içli bi ahh çekersiniz.Hemen bahaneler gelir.Öncelikle bahanelerimize bir göz atalım:

-Ama bende bu renk yoookk.

-Ama çok indirimde bir daha bu kadar indirime girmez .

-Girse de kimbilir ne zaman girer?

-En iyisi ben alayım bunu,açmam durur,diğerleri bitince kullanırımmm ..

-Aslında benim bronz pudram var bir sürü ama bu kadar ışıltılısı yok!

-Işıltılısı varsa matı yok .

-Matı varsa koyusu yok,koyusu varsa,spflisi yok .

-E hepsi varsa,ama bu yeniii sezooonnn!!

-Ama bunun üstünde şekli var...

-Ama bu Dior,Mac,Lancome,Nars vs vs..

-Ama bu limited!!!

-Ama kartım dolu.

-Ama olsunn canım sağolsunn ..

-Hem bitanecik zevkim var benim de!

Ve genelde buralarda biten vicdan muhasebesi sonucu kişi kendini ikna eder ve kozmetik ürünü satın alınır.Yılda 3 ten fazla kullanılmayacak ,daha doğrusu sıra gelmeyecek,gelemeyecek olan ürün,diğer yığının içine özenle yerleştirilir.Can sıkılınca açılıp bakılıp,tekrar dizilip,belki de birgün sürülmek üzere.Bazen merak ediyorum evdeki makyaj malzemelerimizi günde 100 kişiyi allayıp pullayan bir makyaj artistine versek ne kadar zamanda biterler?Ne dersiniz??

(Bu yazıya sabahın 8'inde strawberryde bronz pudra bakındığımı farkettiğim sırada başladım!!Devamı gelecek...)

0 yorum:

Yorum Gönder