Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

LANCOME SHEER WARMING ILLUMINATING POWDER-02 PINKISH CHERUBIN


Bu ürüne ne kadar heves ettiğimi şurada ve şurada yazdığım yazılardan anlayabilirsiniz. Ne yazık ki albenili ambalajlar, gösterişli içerikler her zaman beni kandırmayı başarıyor.


Bu ürünün kötülüğünden değil tabii, benim bilinçsiz seçimlerimden. Bembeyaz ciltli biri olarak toz aydınlatıcıları, özellikle de bunun gibi sıcak , incimsi tonları benim tenimin yuttuğunu, hiç bir şekilde varlık gösteremediğini kabul edeceğim bir gün de gelecek sanırım. Neyse buraya da not düşmüş olayım: Beyaz-inci tonlu toz aydınlatıcı bir daha alınmayacak!


Pembe tonlu sıvı aydınlatıcıları gayet güzel yansıtan cildim, resmen sularımı akıtarak aldığım bu ürünü de boşa çıkardı. Zira bendeki duruşu bildiğiniz pudra gibi oluyor. Normal pudradan daha güzel bir ton tabii bu, daha aydınlık, daha yanardöner ama anca bilenin farkedeceği kadar ufak bir tonlama.


Bu tarz ürünleri artık buğday ve esmerlere bırakmak lazım geliyor. Ürünün kendi yapısı ise çok çok güzel, incecik dokulu, kolay alınan ve uygulanan, tozutmayan bir aydınlatıcı.


Öğrenmek isteyebileeğiniz bilgiler için kutunun fotoğrafını ekliyorum.Üzerindeki simler meleğin elindeki kalbin fuşya görüntüsü overspray tabii, bir iki fırça darbesiyle kayboluyorlar. Zaten kim böyle sim topağı halinde gezmek ister bilmem.


Bana uymadığına çok üzüldüğüm, pudra olarak kullanmaya kıyamadığım, bu sebeple de kullanabilecek birine gitsin diye Malzeme Dolabına koyacağım. Almak isteyen olursa makyajkozmetik@hotmail.com da bana da ulaşabilirsiniz tabii.

0 yorum:

Yorum Gönder