Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

♥♥JuNioR Ma¥a♥♥




Tam esnerken yakaladım :)))


Burdada suç üstü :))
çok yaramaz çook!


*Herkese günaydınnnnn...Bu aralar farkındayın Maya'dan  çok bahsettiğimin...Ama inanın son 1 haftadır dikkat ettimde tüm dünyam o olmuş...İşe gelirken bile onu evde bıraktıgım için dayanmıyorum birden çok özlüyorum :) Deliyim ben bi tuhaf bağlanıyorum hayvanlara :) farkındayım!! söylemenize gerek yok :)
Dün akşam çektim bu kareleri...
Çok güzel poz verıyor annesine :) makınadan hiç korkmuyor...Haftaya tam 2 aylık oluyoruz sanırım aşı vaktide geliyor...
Resımlerde büyük çıkmasına ragmen 50 günlük henüz :) ufak bi bebek...
Umarım begenmişsinizdir yeni artislik pozlarımızı :)
harika bir gün geçirin oldu mu gülümseyi ihmal etmeyin..
görüşmek üzere sevgıler...*


0 yorum:

Yorum Gönder