Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

iş ve keyif bir arada olursa?

Mim olayından sonra ciddi araştırmalar yapıpda doğru düzgün bir yazı hazırlayamadım... Nedeni ise önümüzdeki haftanın sınav haftası olması ve benimde biraz keyif yapmak istemem :) Nasıl geçirdim ben bu haftasonunu? Hem yoğun hem de rahat... O nasıl oluyor diyenler için işte özeti...


Cumartesi günü aldık bilgisayarlarımızı, kitaplarımızı, gittik bi starbucks'a oturduk, başladık 7. sınıfların sınavlarını hazırlamaya... İşte ogün öğretmenlerimin kıymetini bir kez daha anladım. Ne kadar zormuş bu sınav hazırlama işi. Tam 7 saat sürdü... E bende bi sınav hazırlayıp hepsine aynı soruları soran üşengeç öğretmenlerden değilim, bütün sınıflarıma ayrı ayrı sınav kağıtları hazırladım. Yorulduk ama bir okadar da eğlendik. Zaten hava çok kötüydü. Ben bi yandan denizi izlerken, bi yandan da sorularımı yazdım, okdr saat orada oturmaya değdi yani. Yalnız kalkarken koltuğa yapıştık sandık :)))

Bugün yine yeniden starbucks'dayız, ama bu sefer başka bi şubesinde hehehe :) Bugünde 6. sınıfları hazırladık, ve çok şükür bitirdik. Bu sefer erkenciyiz, çünkü sadece 2 tane 6. sınıfım var.




Ve şuandan itibaren keyif yapıyorum. Elimde kahvem, en ekstra karamellisinden bir frappuccino, ve önümde bilgisayar işte karşınızdayım :)




Halbuki paylaşmak istediğim yenilikler vardı. Mesela cumartesi günü sınav hazırlama işi olmasaydı, bir M.A.C mağazasına gidip yeni gelen Hello Kitty koleksiyonunu karıştıracaktım. Koleksiyonda yer alan gri oje de felaket aklım kalmıştı.


Hello Kitty hakkında yenilikleri öğrenmek isteyenler için blogdaşım Marjo çok güzel yazılar hazırlamış, burdan ve burdan HK haberlerini takip edebilirsiniz.

Bu haftasonu bloğuma çok faydalı olamadım ama tüm işlerimi hallettim, buyüzden mutluyum, guruluyum :)

Önümüzdeki hafta çok yoğun geçecek, dilerim en az hasarla atlatırım :)

Hepinize sevgiler ve mutlu pazarlar...

Keşke pazar günü hiç bitmese, dimiii? uFFF... Hate Mondays!!!

0 yorum:

Yorum Gönder