Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Bugünkü Ben Köşesi & Yeni Botlar

Kış benim en sevdiğim mevsim. Ama kışın buz gibi havada bile kapkalın giyinemiyorum ben:)
Bir elbise bir hırka ve rengarenk opak çoraplar, işte benim için kışın tanımı çoğunlukla budur :)
Hazır bu tanıma uygun birşeyler giymişken uzuuuun bir ara vermiş olduğum "ne giydim köşesi" hazırlayayım istedim. Artık vakti gelmişti :)
Birde şu sıralar uzun zamandır aradığım botları bulabilmiş olmanın mutluluğu içerisindeyim. Çok da rahat oluşlarıyla son günlerin vazgeçilmezleri oldular:) Nasıl buldunuz?

En son neler giymişim:
Deri ceket: Desa Elbise: Mango Hırka&Çanta: Zara Şal: Accessorize Botlar: Nine West


Bu arada herkese keyifli haftasonları dilerim,
Sevgiler
:)

Image and video hosting by TinyPic

0 yorum:

Yorum Gönder