Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

"Kozmetik ile ilgili 40 soru,40 cevap"

1. Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
Sabah ve akşamları.Ama nöbet akşamları atlıyorum genelde.En kötü ihtimalle günde 1 kere diyelim.:)

2. Cilt tipin nedir?
Yağlı,sivilceye meyilli,ama çok soğuk zamanlarda karmaya dönen bir cildim var.

3. Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
La Roche Posay Effaclar

4. Peeling yapar mısın?
Evet tam bir peeling insanıyım.Haftada 2-3 kere t bölgeme mutlaka yaparım.

5. Peeling ürünün ne marka?
Şu an Neutrogena Deep Clean ve Body Shop Seaweed peelingleri kullanıyorum.
-

6. Nemlendiricin nedir?
Şu aralar LRP effaclar k ve Garnier saf ve temiz kullanıyorum.Bittiklerinde ikisinden de almayacağım.Akşamları serum tarzı bir ürüne geçeceğim.

7. Çillerin var mı?
Yazın belirginleşen burnumun üstünde çillerim var.

8. Göz kremi kullanıyor musun?
Birkaç aydır göz makyajı,lens,göz kremi kullanamadım.Yaz sonunda gözlerimde böyle bir hassasiyet oluşuyor bir süredir.Allerjik bünyelerde sıcakta alevlenen bir durummuş.Artık havalar soğusa da birkaç hafta daha gözlerime dokunmayı düşünmüyorum.

9. Cildin akneye meyilli midir?
Evet meyillidir.

10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Mutlaka kullanıyorum.En son Peter Thomas Roth uber dry güneş kremi aldım.Merakla bekliyorum.

MAKYAJ

11. Fondötenin nedir?
Son günlerde hemen hergün yanak bölgeme Clinique anti blemish fondöten sürüyorum.Çok memnunum.

12. Kapatıcı kullanıyor musun?
Çok çok ender.Ne sivilcelerimi,ne de göz altlarımı kapama huyum pek yoktur.

13. Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Nötrüm diye biliyorum.Hep nötr tonlar alıyorum.

14. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
Özel günlerde olabilir ama hiç denemedim.

15. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun?
3 ayda bir değiştirmesem de mümkün olan en kısa sürelerde değiştirilmesi gerektiğine inanıyorum.Çoğu rimelimi kurumadan atarım zaten.

16. Hangi mascarayı kullanıyorsun?
Şu aralar Maybelline Define a Lash kullanıyorum.İndirimden de almıştım bir tane yedek.

17. Sephora mı MAC mi?
Ciklt bakım ürünleri daha çok olduğu için Sephora.

18. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan : ) faydalanırsın?
Kabuki fırçam ve ellerim.Fondöteni kesinlikle elimle sürüyorum.Ne sünger ne 187 hiçbiri aynı etkiyi vermiyor gibi geliyor.Göz makyajı yapacaksam farklı farklı fırçalar da işin içine giriyor.

19. Far bazı kullanıyor musun?
Mac Paint Pot Painterly kullanıyorum..

20. Ya yüz için?
Yok yüz için baz kullanmıyorum.Açıkçası gereksiz buluyorum.Cilt makyajını tutan güzel bir baz duysam alırım ama.

21. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?
Valla öyle bir favorim yok.

22. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin?
3 nü de eşit seviyorum.:)

23. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın? : )
1 kere gerçekten kötü olmuştu.Rimeli sokmuştum gözüme hatırlıyorum.

24. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Seviyorum ama gündüz için değil pek.Bir de toz toz,uğraşması zor geliyor.

25. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?
Mineral fondötenleri seviyorum.Onlar da toz toz,ama güzel kapatıyorlar.

26. Favori rujun nedir?
Mac made with love,Bobbie Brown Creamy Lip Color Uber pink bu aralar favorilerim.Günlük makyaj için uber pinki çok seviyorum.Biraz daha belirgin ama cici dudaklar için mADE WİTH LOVE.

27. Peki gloss?
Chanel Glossimer Venus e bayılıyorum, bayılıyorum!Altın ışılıtılı bir pembe,mükemmeell.

28. En sevdiğin allık hangisi peki?
Favorim yok aslında.Ama şu aralar Chanel tweed pink,çok pigmentli değil ama kalıcı ve tam sevdiğim gibi soğuk bir pembe,biraz daha pigmentli olsa favorim olurdu.

29. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Hiç yapmadım.

30. Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?
Seviyorum ama Trde pahalılar bence diğer ülkelere göre.

31. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Hayır düşünmedim.

32. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?
Evet yaparım.Özellikle acelem varsa.

33. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Tüm yanağa turuncu bronz allık sürüp,kıpkırmızı ruj süren insanları anlayamıyorum.Çok ama çok kötü duruyor.

34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?
Günüme göre,haleti ruhuyieme göre değişir.

35. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Dikkat ettiğim biri yok.

36. Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Allık seçerdim.Ya da ruj seçer hem yanağıma,hem dudağıma sürerdim.:)

37. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Çıkarım.

38. Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun?
Beyaz tenli olduğumdan solgun görünüyorum.

39. Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka?
Açıkçası mevsime yıla göre değiştiğini düşünüyorum.

40. Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Yerine ve cilde uygun yapıldığında bir bayanı bakımlı gösterir.Ama abartacaksanız yapmayın daha iyi.Ya da ender olarak abartın.:)

Makyaj Çantamın güzel mimini cevapladım.Okumaktan çok keyif aldığım bir mimdi.Umarım hoşunuza gider.:)

0 yorum:

Yorum Gönder