Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

A film by Tom Ford : A Single Man

2004 yılında Gucci'den ayrıldıktan sonra "sinema sektöründe çalışmak istediğini" dile getiren Tom Ford, ilk filmi "A Single Man" ile karşımızda... Christopher Isherwood'un aynı adlı eserinden uyarlanılarak sinemaya yansıtılan film, 1962 yılının Los Angeles’ında gay bir İngiliz Profesörünün partnerinin ölümü üzerine yaptığı bir pazarlığı konu alıyor.

Başrolde Colin Firth, Julianne Moore, Matthew Goode ve Nicholas Hault gibi isimlerin yer aldığı film, 66. Uluslararası Venedik Film Festivali'nde galasını yaparak, Colin Firth'e "en iyi erkek oyuncu" ödülünü kazandırdı.


İşte festivalden birkaç görüntü :

Hepsinin bu kadar şık olmasının nedeni kuşkusuz Tom Ford unsurudur değil mi? :)

Filmi çok merak ediyorum, çünkü Tom Ford bu filmi için çok merak uyandırıcı açıklamalarda bulunmuş. Biraz da onlara yer vermek istedim:

Bu filmi "yaptığım en kişisel iş" olarak tanımlayan Ford, "beni çok iyi tanımayanlar filmi gördükten sonra çok şaşıracaklar. Bu film benim farklı - herkesin bilmediği - bir yönümü ortaya çıkarıyor" diyerek filminin kendi kişiliğini yansıttığının da ipuçlarını veriyor.

A single man'in bir gay filmi olmadığını, "her insanın hissedebileceği sevgi ve yalnızlık üzerine kurulduğunu ve bu sebeple oldukça evrensel bir film" olduğundan bahsetmiş.

Her 3-4 senede bir film yapmak, ve iki kariyeri paralel olarak devam ettirmek istediğini söyleyen Ford, bence sinema sektöründe de başarılı olacak. Bu işin modayla hiçbir ilgisi olmasın, film kendi adına konuşsun istiyor, ayrıca modayı "geçici ve ticari" bir sanat olarak görürken sinemayı "salt anlatım" olarak nitelendirmiş.

Bu adamı seviyorum, samimiliğini, çalışmalarını, üretme isteğini, ve nefes kesen görüntüsünü :)

Bu filmi görmek istiyorum, Colin Firth'i çok sevdiğimden ve Tom Ford karakterini tanımak istediğimden. Ve işte son olarak sizler için filmin fragmanı :



Sevgiler
:)

Kaynak: CBSNews , Fashionologie , imdb , E! online , WWD , Vgl

0 yorum:

Yorum Gönder