Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

E.L.F. Royal Purple+Çatlayan Oje

Bugün sürdüğüm E.L.F. Royal Purple ojemin üzerine Alix Avien'den aldığım çatlayan ojeleri denedim. İlk denememdi oyüzden pek başarılı olduklarını düşünmüyorum ama yine de göstermek istedim.
Öncelikle E.L. F. Royal Purple şu renk:


Sitesinden bu renge baktığnızda daha açık bir mor tonu görüyorsunuz ama aslında yukardaki gibi bir renk. Daha koyu bordomsu bir mor. Çok güzel bir renk aslında, google görsellerde mutlaka aratın, benden çok daha güzel fotoğraflayanlar var.

Çatlayan ojelerden pembe ve lacivert renklerini aldım. Flaşsız ve flaşlı iki halini de paylaşıyorum. Pembe çatlayan oje flaşlı çekimde beyaz gibi çıktı, asıl hali flaşsız resimdeki gibi. İlk denememin işaret parmağım olduğu çok belli oluyor mu? :) O olmadı biliyorum, kat kat sürmeye çalıştım ondan bu hale geldi galiba.
Mor'a lacivert çok yakıştı, pembeyi gri ve kırmızılarla uygulayacağım.

Tırnaklarınızda farklı bir görünüm isterseniz çatlayan ojeleri mutlaka deneyin derim.
Sevgiler
:)


Image and video hosting by TinyPic

0 yorum:

Yorum Gönder