Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

BIODERMA SENSIBIO DEO ROLL-ON


Yeni kullanmaya başladığım roll-on deodorantım işte bu. Yine Bioderma, yine sevdim tabii.
Birincisi çok hafif, diğer roll-onlar gibi baskın bir kokusu yok, tazelik kokuyor resmen. Uzun süre de kalıcı.
İkincisi alüminyum ve alkol içermiyor ki bu ikisi bu tarz koltukaltı ürünlerinde en çok problem yaratan ikili. Ayrıca hipoalerjenik.
Kozmetik seviyoruz ve kullanıyoruz ama mümkün olduğunca zararsızlarını seçmeliyiz, değil mi hanımlar?


Elime geçtiğinden beri bunu kullanıyorum ben, şimdi bir alana bir bedava 24 TL gibi bir kampanyası da var, kaçırmamak gerek. Ürün 50 ml.

*Ürün Bioderma tarafından deneme/tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Görüşlerim tarafsız ve kişiseldir. İletişim için makyajkozmetik@hotmail.com adresimi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder