Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Bu köşe Mim köşesi :)

Sevgili Aicha! beni mimlemiş , uzun zamandır yazı hazırlamayınca bu mim çok iyi geldi :) Hemen başlıyorum :

1. Kullandığınız parfüm markası?

Şuan Hypnose kullanıyorum, yeni aldım, ve kendisine resmen hipnooozzzz olmuş durumdayım :)) Yakında bu koku ile ilgili bir yazı hazırlayacağım.

2. En son okuduğunuz ya da okumakta olduğunuz kitap?

Şuan Shakespeare'in Macbeth'ini okuyorum ama çizgi romana dönüştürülmüş halini :) NTV yayınlarına ait, ve fiyatı 10 lira, başka klasikler de var, tavsiye ederim, çok zevkli :)3. En son izlediğiniz film?

Pazar günü New Moon'a gittik, -hala- gitmemiş olan varsa geç oldu biliyorum ama yinede uyarayım, sakın gitmeyin. Bir ara film hiç bitmicek sandım, fragmanlardaki hareketliliğe aldanmıştım, çok sıkıcıydı...

4. Okumaktan zevk aldığınız kitap türü?

Dram, gerilim, macera, tarihi ve siyasi kitaplar birde klasik eserler :)

5. Vazgeçemediğiniz, beğendiğiniz giyim markanız?

Birtane yok ki... Aslında hoşuma giden herşeyi heryerden - maddi imkanlarım çerçevesinde - alabilirim. İlla marka yazılması gerekiyorsa mango, zara, topshop, dkny, guess, fornarina, network markalarını öncelikle tercih ediyorum. Hmm bide pazarlarda ya da terkosta bulabilirsem H&M :)

6. Saç renginiz?

Şuan sarı

7. Göz renginiz?

Kayferengi, koyu olanından :)

Mim'leri çok seviyorum, sanki bloglar arası bir tanışma,kaynaşma etkinliği gibi birşey bence :) Aicha! ' ya teşekkürler :)

Bende bu mim'i kelebekli Zeynep :) ve Miss Dominika ' ya gönderiyorum :)

Kolay gelsin kızlar,
Sevgiler
:)

0 yorum:

Yorum Gönder