Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

AKER ARANCIA DANTEL DETAYLI BODYLER

Genelde bu tür penyeleri ceket, hırka, gömlek ve bluz içlerine ya da etek üstüne tercih ediyoruz.
Benim tercihlerim dantel detaylı olamayanlardandı. Ama şu aralar dolabımda böyle bir açık hissedince Aker mağazasına rastladığımda onları da dolabıma dahil ettim.
Bu arada Bursa'daki Avm'lerde tesettür markalarının mağazalarına rastlamıştım da İstanbul'da nedense böyle birşey yoktu.
Torium Avm'de  Aker mağazasını görünce çok sevindim. :)
Ben ve benim gibi bir çok insan Avm'leri sıkça ziyaret etmekte. Hatta gün geçtikçe adım başı Avm açılan bir şehirde neden tesettür markalarının mağazaları Avm'lerde yer almaz anlam veremiyorum.
Tamam iyi, kötü eşarp bulabiliyoruz ancak giyim konusunda da Avm'ler de yer almalarını ve öne çıkmalarını bekliyorum.
Aker, Armine gibi mağazalardan bekliyorum böyle ataklar. :)
Bence bu bir eksik!
Küçük bir sitem de dile getirdikten sonra bodylere geçiyorum. :)


Bodylerin biri yani beyaz olan kısa kollu ve kolu dantel detaylı.
Diğer pembe ise her ne kadar rengi ışıktan dolayı açık görünse de çok tatlı bir pembe, uzun kollu ve yine kolunun uç kısmı dantel detaylı.
Kot eteğimin üstüne, pembe geniş ve hafif kısa kollu ceketimin içine uygun olacağını düşünüyorum.


Fiyatları 20-26 tl arası bişey. Bir çok modelleri ve renkleri de mevcut.
Bu tarz bodyleri semt pazarlarında, penyecilerde de bulabilirsiniz. Hatta fiyatları daha uygundur mutlaka.

Ben de Aker'de gördüğüm için ordan aldım, benzerlerini farklı yerlerde de bulabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder