Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

"24 Yıl Önce Bugün.."

24 yıl önce bugün,ciyak ciyak ağlayan bir bebekmişim sadece.Ne zaman büyümüşüm de bu yaşa gelmişim ben de bilmiyorum.Tek bildiğim eskiden 24 çok büyük bir rakamdı,30 yaş yaşlıydı,40 yaş artık ileri yaştı..Şimdi ise insanın hayatının baharı 30larıdır gibi geliyor,24 yaşımda bile kendimi gayet çocuk hissediyorum ve açıkçası zaten bu yaştakilerin tam da erişkin olmadığına da inanıyorum!

Ki ben,14'ünde artık büyüdüm ben,neden herkes bana çocuk gözüyle bakıyor diye düşünen ben,elimden gelse reşit olma yaşını 21'e çıkaracağım.:) Son olarak,sevgili annecim,iyi ki beni doğurdun!Bu kimi zaman mutlu,kimi zaman isyan bayraklarını açmamıza sebep olan dünyada iyi ki bir nefes de bana nasip oldu!İyi ki varım,iyi ki varsınız...(Bu kadarcık felsefe de yapayıma artık doğum günü çocuğuyum.:p)

0 yorum:

Yorum Gönder