Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Wordpress & Kişisel

Wordpress ben geldim! Pek sevinçli, pek içten gelemedim ne yalan söyliyeyim... Blogspot'un kapatılmasıyla benim de yazma şevkim gitmişti sanki. Ama bir ara düşündüm o kadar emeğimi, hepsi boşa mı gidecek dedim, zaten çok yazamıyorum, ara sıra ses verdiğim blogumda olmasa naparım dedim, blogumu yedekleyip wordpress'e taşıdım. Wordpress'te yeniyim ama ne site hazırlamaya ne de o detaylarla uğraşmaya vaktim ya da hevesim var. Bir süre bu şablonla, bu sadelikte devam edeceğim, işler biraz durulsun daha sık yazılarla sizlerle olacağım inşallah. Ama blogun şimdiki hali de fena sayılmaz değil mi? : )

Neyse çok uzatmayayım. Blogspot'u özlemekle birlikte, Wordpress'in zenginliğini de göz ardı edemeyeceğimi söylemeliyim...

Konudan konuya atlar gibi olmak istemiyorum ama biraz da kişisel bir görselle yazımı bitireceğim. Sizlerle damat bey'in kahvesini hazırlarken çekilmiş bir fotoğrafımı paylaşmak istedim. Malumunuz bu aralar biraz koşturmaca, biraz da heyecan içinde geçiyor ama en heyecanlısı kesinlikle isteme merasimiydi :) Fincanın yanındaki tuzluk&biberlik de ne olaki? Yoksa?? : )) Evet evet, tuzlu kahveyle damat bey'i biraz şaşırtmak istemiştim ama o benden bunun öcünü aldı biliyor musunuz : ) İadeyi ziyarete gidileceği gün işyerinden annesini arayıp menüde yer alan içli köfteden bana, kardeşime ve kuzenime özel, ayrı yapmasını istemiş. Nasıl mı? İçli köftenin içinde kıyma olur ya, bizimkinde sırf pul biber vardı : ))

Yaa sen tuzlu kahveyi içirir misin, elin adamı böyle yakıverir işte hehe : ) Şaka bir yana, bir ömür hatırlayacağımız komik bir anımız oldu ve evet bütün gece benim tuzlu kahvem ve damat beyin misilleme köftesine güldük. En kötü günümüz böyle olsun : )



Bu arada saçları da boyattım, unutmuşum yukarda yazmayı : )

0 yorum:

Yorum Gönder