Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

"Hangi Sivilce?"

Sizce aşağıdaki sivilcelerden hangisi 2 gün gün önce sıkıldı?Sorudan anladınız zaten bir gariplik olduğunu,aşağıdaki rengi kaybolmak üzere olan sivilcekcik,2 gün önce binbir ağrıyla bir volkan haline gelmişken,tarafımdan hunharca sıkılmış üstüne de antibiyotikli krem sürülmüştür.Üstteki sivilce ise,yaklaşık 4-5 ay önce,tarafımdan sıkılmamış,acınmış,ve acıma yetime sözünü doğrularcasına olanca kızarıklığıyla yüzümden gitmek bilmemiştir. Şimdi burada hemen bir soru geliyor akıllara,sivilceler sıkılmalı mıı,sıkılmamalı mı?Hani sıkılınca geçmezdi,izi kalırdı?Valla bütün dermatologlar,güzellik uzmanları vs beni öldürcek belki,ve söylediklerimin hiçbir bilimsel dayanağı da yok ama tecrübelerim sıkılmayan sivilcenin geçmediği yönünde!Hangi sivilceme acıdıysam izi kalmıştır,hangisini de sıkıp içindeki bütün irini vicdansızca boşalttıysam-öykk gizemel iğrençsin:p-3-4 günde elvada deyip gitmiştir.

Sivilceler de bir tür absedirler,vücudun herhangi bir yerinde oluşan absenin tedavisi de drenaj artı antibiyotiktir.Yani bilimsel değil dedimse kendimce mantığım da yok değil,ben de drene ediyorum sonra da antibiyotik sürüyorum.:)Gerçi birkaç santimin altındaki abseleri genelde sırf antibiyotikle tedavi ederler ama neyse konumuza dönelim.:p

Merak ediyorum siz sivilcelerinize nasıl davranıyorsunuz?Prensesler gibi ağırlayıp geçene kadar bekliyor musunuz,yoksa benim gibi ağrıyarak baş veren,tepeyi geçip dağ olma yolundaki sivilcelerin havasını coss diye söndürüyor musunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder