Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

PACO RABANNE ''LADY MILLION''

Tipine bakıp bana ağır geleceğini düşündüğüm parfümdü kendisi yakın zamana kadar. :)

Ama kokladığım, ambalajına hasta olmakla birlikte kokusuda mükemmel geldi.

Sadece 2 fıs kullandığımda ağır gelmiyor fakat çok yoğun olarak kullanırsam migrenimi etkileyebilir.

Günlük parfümlerime göre daha olgun bir koku. 

Diğer parfümlerim daha hareketli, daha meyveli ve hafif şekerli kokulardan oluşmakta.

Kalıcılığı gayet güzel. 

Ben zaten koku buram buram herkese essin istemiyorum sadece ben hissedebileyim yeter. :)

Turunçgil, ahududu, portakal yağı esansı,portakal çiçeği ve yasemin notaları içerir.
Gardenya, paçuli ve bal notaları ile harmanlanmıştır.

Gece ve gündüz tercih edebilirsiniz.

One Million'u da eşim için almak istiyorum.

Yeni yıl nedeniyle YKM mağazalarında ve bir çok yerde de set halinde indirimli satışları vardı.
Eğer kalmışsa ilk fırsatta eşim için de bakıcam. 
Gerçi sevgililer günün yaklaşması ile birlikte parfümlerde bir çok indirim olacaktır. :)
Artık onu takip ederiz... :)

0 yorum:

Yorum Gönder