Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Officially on a diet :)

Herkeslere günaydın!!

Bugün itibariyle resmen diyetteyim ben :)

Yalnız diyet değil, diyetle beraber sporda yapacağım.. Evde dekor muamelesi gören koşu bandını artık yeniden kullanma vakti geldi benim için :)


Diyetle ve sporla beraber kullanacağım takviye ürünlerde bunlar. Vegelife Lahana çorbası kapsülü ile PowerBar L-carnitin. L-carnitin sevgilinindi aslında ama o gittiği için ben aldım, ilk 4lüyü o bitirdi :)

Diyet söz konusu olduğunda çok iradeliyimdir, yeterki yapmak isteyeyim. İşte artık vakti geldi ve glam is officially on a diet :)

Birazdan limonlu ılık suyumla diyete başlıyorum.. Sonra kahvaltı, sonra sabah sporu... Böyle böyle ilerleyeceğiz, bana şans dileyin.

Ara ara gelişmelerden bahsedeceğim.

Sevgiler :)

0 yorum:

Yorum Gönder