Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

O şarkı...

Az önce Aşk-ı Memnu'yu izliyordum. Normalde takip ettiğim bir dizi değil ama sezon finali beni meraklandırdı. Gerçi sonunu da kaçırmışım, kim yakaladı onları o halde, matmazel mi? En son saksıları felan kırdılar bi hızla, sonra kapadım, sarmadı Kıvanç Tatlıtuğ'u öyle görmek :)) [istemiyorum, yan cebime alayım :p ]
Öhöm öhöm, neyse konumuza dönelim. Sonlara doğru Sertab'ın sesini duymaya başladım, süper bir şarkı beni benden aldı... Daha önceden dizide bu parçayı kullanıyorlar mıydı bilmiyorum ama ben ilk defa duydum, hemen araştırdım. Sertab'ın "Bu böyle" isimli şarkısıymış, birçok versiyonu varmış ama ben en çok akustik versiyonunu beğendim, dizide de bunu kullanmışlardı. Size de dinletmeliyim :



Nasıl buldunuz?

Sözleri çok güzel, çok anlamlı yada çok doğru diyeyim. "Evet bu işler böyle işte" diye düşündürüyor. Müzikte aynı şekilde dinlendiriyor insanı... Huzur buldum gece gece :)

0 yorum:

Yorum Gönder