Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

"Silk Naturals Mineral Fondöten Yapımı"

Silk Naturals alışverişimden önceki postumda bahsetmiştim.Mineral fondötenlerinin en güzel yanı,kendi formülünüzü kendinizin yapması.:)Böylece hem üretici elinde milyon tane renk bulundurmadığı için fazlaca masrafa girmiyor ve ucuza satıyor,hem de siz isterseniz birkaç alt tonu karıştırıp kendinize uygun olanı buluyorsunuz.

Silk Naturalsden mineral fondöten sipariş verirken öncelikle formülasyonu seçiyorsunuz.3 formülasyon var,original,medium ve heavy.Ben medium olanını aldım çünkü orta derecede kapatıcılığa ihtiyacım vardı.Formülasyonu seçtikten sonra sıra geliyor kitinizi seçmeye.Her kitte bir koyu renk,bir açık renk fondöten,bir kap ve karıştırma çubuğu var.Açık renkler hep aynı,bildiğimiz beyaz.Ama koyu renklerde ebony,peach,buttery gold,deep ebony,olive,warm gold seçenekleri var.Her seçeneğin gideceği renk tonlarının da tarifi var.Mesela benim aldığım peach rengi güneşte önce kızarıp sonra bronzlaşanlara uygun olarak nitelendiriliyordu,ben de böyle bir tene sahip olduğumdan aldım ve gerçekten de bana uydu.Şimdi geçelim fondötenimi nasıl yaptığıma..

İşte kitimizin görüntüsü.
Kabıma bir kaşık koyu renge 8-9 kaşık beyaz renk koydum,sonra üzerinde bayağı oynamalar yaptım açıkçası benim için de ilk olduğu için benim fodmülüm şu kadar kaşık bu,şu kadar kaşık şu diyemiyorum.Ama devamlı bu şekilde fondötenlerini yapanların belirli formülleri var artık.



Ürünü koyduktan sonra ağzını kapatıp iyice çalkaladım.Aşağıdaki gibi oldu.



Sonra da delikli kabını da taktım ve fondötenim kullanmaya hazırdı.Şimdi diyeceksiniz ki,e beyaz çabuk biter,koyular bitmez,biz hep kit mi alacağız diye.Hayır beyazınız bitince beyaz refill alıyorsunuz.Refiller 5.5 dolar.Diyelim aldığınız ton size tam uymadı,biraz sarı alt tona ihtiyaç duydunuz,refil olarak başka ton alırsınız.Diyelim ki fondöteniniz fazla pembe geldi,düzeltmek için 2 dolara green corrector satılıyor.Bir de gerçekten fazlaca sarı alt tonlular için yellow corrector var.

Kısacası ben bu fondöten yapma olayını çok sevdim.Bana göre artıları:
-Yazın farklı renk,kışın farklı renk alayım derdi yok!Yazın çok mu açık geldi,açın kabınızı bir kaşık koyu renk atın olay bitmiştir.Kışında beyaz atarsınız.:)
-Piyasadaki diğer minerallere göre oldukça uygun fiyata geliyor,önceki postumda kargo ücretini vs de yazmıştım.
-Tek alt tonla aradığını bulamayanlar için ayrı ayrı iki mineral fondöten alıp karıştırmaya gerek kalmıyor.
Eksileri ise:
-E herkes benim gibi oturup fondöten karıştırmak için uğraşmak istemeyebilir.Ama beklediğimden çok daha az etrafı kirlettiğimi söyleyebilirim.Sadece resimlerde görüldüğü kadar.
Birkaç da tavsiyem var.
-Başlangıçta çok az koyu renkle başlayın sonra benim gibi saatlerce beyaz eklemek zorunda kalabilirsiniz,azla başlarsanız hem formülünüzü de bilirsiniz.
-İçini tıka basa dolrumaya kalkmayın,sonra o delikli,fondöteni dökmeye yarayan kapatağı kapatacak yeriniz kalmayabilir.
Umarım benim gibi bu ürünleri sevenler çıkar.;)


0 yorum:

Yorum Gönder