Buraya reklam eklenecek

6 Ağustos 2011 Cumartesi

MOR KELEBEK UPDATE!


Herkese kocaman bir MERHABA diyerek yazıma başlamak istiyorum. :)

Blogumu, bağımlı Mor Kelebek okuyucularımı :)), takip ettiğim sevgili blogdaşlarımı herşeyi ama herşeyi çok özledim. :)

Yaklaşık 2-3 hafta kadar önce hayatımda herşey nerdeyse 4/4'lük giderken birden allak bullak oldu. Hiç beklemediğim bir anda saçma sapan şeyler yüzünden gerçekten sıkıntılı bir dönemden geçtim. 
Sanıyorum ki bu zorlu bir sınavdı ve ben artık bu sınavı başarıyla geçtim. :)

Allah sevgili kullarını böyle sınarmış ve her şer de bir hayır varmış. 

Gerçekten bunu yaşadım. Sıkıntılı geçen dönemin ardından eskisinden çok daha güzel bir gökkuşağı geldi hayatıma. 
Bu mutluluğu yaşamak için bazen zorluklarla güçlenmek gerekiyormuş. Bunu çok iyi anladım. :)
Ve çok daha güçlenmiş olarak karşınızdayım!

O süreç içerisinde zaten sizin güzel yorumlarınızı cevaplamaya fırsat bulamammışken, yorumların sıklıkla gelmesi, güzel mailleriniz, istek ve düşüncelerinizi değerlendirememek beni çok üzüyordu. 
Bu yüzden blogu kısa süreliğine davetli yaparak bir nevi dondurdum.
Ama bu sefer mailler daha fazla çoğaldı. :) Bir yandan mailler, bir yandan Facebook hesabım ile ulaşmaya çalışanlar, bir yandan da Twitter'daki takipçilerim hepsi merak içinde beni sordular.
İnanın bana attığınız her maili yoğun duygular içerisinde okudum. 
Bilmediğim tanımadığım insanların sabah gözlerini açar açmaz blogumu ziyaret ettiğini, hatta ciddi bir bağımlılık yaptığını, vazgeçemeyeceklerini ve benim geri dönüşüm ile ilgili ısrarları bana söyleyecek hiç birşey bırakmadı.

Meğer benim hobi olarak sadece kendimi iyi hissettiğim bir uğraş değil, yüzlerce insana sorumlu olduğum aynı zamanda onlara da mutluluk gönderdiğim bir yermiş benim blogum.:))
Sizler için ne kadar önemli bir yerdeymişim. Bunun mutluluğunu anlatmam mümkün değil.

İnşallah bundan sonra sık sık paylaşımlarda bulunarak kaldığımız yerden devam edicez. 
Zaten o kadar çok şey birikti ki önce hangisini paylaşsam diye düşünüyorum. :))

Önce yorumlara geri dönüş yapıcam. Maillerimde Junk klasörüne düşen bir sürü mailim var onları cevaplıcam.
Daha sonra yeni yazılara start vericem.

Bu arada hala kimler var burada bilmek istiyorum. 
Sizler de yorumlarınızla ses verin lütfen. :))

CUMAMIZ MÜBAREK TÜM DUALARIMIZ KABUL OLSUN....



* Fotoğraf Stil Direktörü Edi'den alıntıdır. :)

0 yorum:

Yorum Gönder