Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

MINERALOGICS BY COSMEDIX - ALLIK ve FAR PALETİ



Strawberryli mutlu günlerden, indirim ganimetlerinden biri daha. Son siparişimin elemanlarından biri. Ucuzdu, paletti, allıkları çok ama çok güzel gözüküyordu, her rengine vurulmasam da farlarında benim kullanacağım renkler vardı, almamak için hiç bir sebebim yoktu yani. Aldım, aferin bana, zaten artık ST de de göremedim, kaçırmadığım isabet olmuş.





Bir sigara paketi büyüklüğünde aşağı yukarı bu. Toplamda 19.9 gr. Kalın plastik, siyah kaplı. İki katlı, üst katında farlar, alt katında allıklar var. 6 far var içinde, renkleri görüyorsunuz. Farların yapısı çok çok güzel, yumuşak ve kolay uygulanan, pigmentli, dağılmayan, dökülmeyen, kolay yayılan ve karışmaya müsait farlar. Renkler şaheser değil, özel olarak ben açık renk, toprak tonlarından pek hoşlanmayan biriyim, öyle bronzlar, açık kahveler vesair renklerle aram pek yok. 1, 5, 6 benim pek de kullanmayacağım renkler yani. Diğerlerini kullandım tabii, onlar gayet güzel, özellikle 2 ve 4. 





Benim bu paleti almamın asıl sebebi allıklar, yanılmamışım, bayılarak kullanıyorum. Aslında aydınlatıcı gibi gözükseler de renklerini gayet güzel veriyorlar. Benim cildim bembeyaz tabii, esmerlerde aydınlatıcı olur anca belki. Renklerinin haricinde yapılarını da çok sevdim, fırçayı değdirdiğiniz yerde kalmıyorlar, kolay yayılıyorlar, kalıcılar-orta seviyede ve simsiz-ışıltılılar.
Strawberrye yeniden gelir mi, gelse de biz oradan alışveriş edebilir miyiz bilemiyorum, düşündükçe daha da sinir oluyorum, rant uğruna bu haltları edenlerin gözüne dizine dursun demek istiyorum. :(

0 yorum:

Yorum Gönder