Buraya reklam eklenecek

2 Ağustos 2011 Salı

LUSH ve UPS REZALETİ

Lush u duymuşsunuzdur, duymadıysanız da bir gogglelayabilirsiniz. Hayatımın hatasını yapıp kendilerinin alışveriş sitelerinden deneme maksadıyla birşeyler sipariş ettim. Olay şu şekilde cereyan ediyor:

Bunların internet sitesinden siparişimi veriyorum, 31.90 lık bir alışveriş bu. Normal e-ticaret siteleri ne yapar? "Siparişiniz alındı, onaylandı onu bunu yaptı" filan diye bir mail atar. Burası atmıyor. Geçmiş Siparişlerim filan diye bir bölüm de yok ki hani bakasınız, yani yemin etseniz sipariş verdiğinize dair elinizde hiç bir kanıt yok. "Yok vermedin sen sipariş" deseler "yok verdim bak sen de bana bunu belgeledin" diyebileceğiniz hiç bir şey yok. EFT ile ödemeyi seçtim ve hemen aynı dakikalarda ödememi yaptım ve Allaha emanet beklemeye başladım. Tamam sipariş için bilgilendirme maili atılmadı ama "ödemeniz alındı işleme kondu" filan diye bir mail kesin atarlar diye bekliyorum, elbette ki yok, ulu Lush benim gibi 30 Tl lik bir sefil kullanıcıya niye mail atsın ki? Kargoya verildi verilmedi bilgisi için mail filan beklemiyorum artık, mantıklı her insanın yapacağı gibi.
Ertesi gün oluyor, Lush la aynı zamanda Sipariş verdiğim Joker Bebe sabahın köründe paketimi teslim ediyor, seviniyorum. sonra Lush un sitesindeki Müşteri İlişkileri telefonunu arıyorum, faksa bağlanıyor, faks nosunu arıyorum açılmıyor, mail atıyorum cevap gelmiyor. Direnip ille aramaya devam ediyorum, 45 dakika kadar sonra en sonunda lütfen telefon açılıyor ama "Lush suadiye" diye. Nası Müşteri Hizmetleri? Yok öyle bi yer! Durumu anlatıp izahat istiyorum, telefonu açan hanım bana şu atasözünü sarfediyor: "Ben napiyim, web sitesinin hatası" !!!!????? Şimdi bu durumda naapmalıyım? "Bana web sitesini bağla" diyip "Sevgili web sitesi, niye mail atmadın, hakkaten çok kırıldım" mı demeliyim? Hadi web sitesinde bi teknik aksaklık oldu, mail yollanmadı, ey bayan ben sana da mail attım, sen ne iş yapıyorsun, neden o maile cevap yazmaya lütfetmiyorsun? Bunların benzerlerini kendisine de söylüyorum, asla sorumluluk filan almayacağını tek suçlunun web sitesi olduğunu yineleyip duruyor. Ona da peki, kargo için hangi şirketi kullandıkları web sitelerinde yazmıyor, hangisi olduğunu, takip nosu vermesi gerektiğini söylüyorum, aynı bayan bu sefer diyor ki, "Ama siz UPS in sayfasına girip adınızı yazarak bulabilirdiniz!" Ya bulabilirdim, görüyorsunuz ki tüm aptallık bende, UPS ile yolladıklarını tahmin etmeli bir de öyle birşey olmadığı halde ismimle kargomu bulmalı, böyle boktan ayrıntılarla ulu Lush u meşgul etmemeliydim. Bayanın verdiği numara ile UPS in sitesinden takip yapılamıyor, anca takip şöyle oluyor, takip noyu giriyorsunuz, detaylı sorguya tıklıyorsunuz, açılan sayfadan aynı noyu bir kere daha giriyorsunuz, açılan sayfadan linke tıklayıp en sonunda aşağıdaki bilgilere ulaşıyorsunuz.


18.12.2009 09:36
KURYE DAĞITMAK ÜZERE ÇIKARDI İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ SS
17.12.2009 19:16
KURYE GERİ GETİRDİ (SEMIH AKDOGAN) İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ SS
17.12.2009 16:17
KURYE DAĞITMAK ÜZERE ÇIKARDI İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ SS
17.12.2009 11:31
HADIMKÖY HUB ŞUBEDEN GELDİ. İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ SS
17.12.2009 09:27
KARAYOLU (34VY0075) İLE İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ SS ŞUBEYE GÖNDERİLDİ HADIMKÖY HUB
17.12.2009 09:24
MAHMUTBEY HUB ŞUBEDEN GELDİ. HADIMKÖY HUB
17.12.2009 04:28
KARAYOLU (34DE1708) İLE HADIMKÖY HUB ŞUBEYE GÖNDERİLDİ MAHMUTBEY HUB
17.12.2009 03:28
ŞUBEDEN GELDİ. MAHMUTBEY HUB
16.12.2009 19:56
KARAYOLU (34AN0854) İLE MAHMUTBEY HUB ŞUBEYE GÖNDERİLDİ FORMULA HUB
16.12.2009 19:49
GİRİŞ SCAN EDİLDİ (ERCAN ERENKARA) FORMULA HUB

Ne ayrıntılı değil mi? Ama bu bilgiler DOĞRU DEĞİL!!! Neden böyle yalan beyanlar girdiklerini bilmiyorum, işin kötüsü UPS de bilmiyor, sorduğunuzda da " teknik bir arıza olmuş ondan" diyorlar, kargo filan gelememiş, dağıtıma filan da çıkmamış yani bizim paket, onlar kendi kafalarına göre o çıktı bu geldi Semih kapıdan döndü filan diye not girmişler. Anladınız mı? Ben de anlamadım, problem değil. Bahismevzuu bayanla bugünki telefon bağrışmamızda kendisi benden şikayet ediyor, BENDEN, çok fevriymişim hemen kavga etmeye çalışıyormuşum, o hamileymiş diye. Ben de hamileyim, 37 Hafta, ve hala Lush ve UPS peşinden koşuyorum.

Sakın ama sakın Lush un internet sitesinden alışveriş etmeyin, şans size de gülebilir, bir deneyelim dedik olan sinirlerimize oldu. The Body Shop dururken ne yapacaksam Lush gibi ciddiyetsizlikten yıkılan bir firmayı? Heves işte.

Son söz: Sevgili web sitesi gördüğün gibi bütün problemlerin kaynağı sensin. Sen bana mail atsan bi de UPS doğru söylese biz o hamile bayanla ikimiz kavga etmeyecektik, seni kime ve nereye şikayet etsem bilemedim, okuyucularıma şikayet edeyim dedim....

0 yorum:

Yorum Gönder