Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Katie Cassidy

Çok şirin olmamış mı? Bu kombine bayıldım! Tırnaklara dikkat :)

Katie'nin saçlarına da ayrıca yer verdim, benim şuanki saç rengimle aynı. [Tabi benim diplerim geldi, balyajlarım iyice aşşağıda kaldı, 3 renk fln geziyorum ama ton aynı işte, onu dimek istedim :))) ] Bu tona tam olarak ne diyorlar bilmiyorum, bal rengi kadar koyu değil, platin kadar açık değil. Ama bana en yakışan sarı tonu budur. Hani bi ara koyu tonlara takmıştım ya, Beyonce'un da bir saç rengini gösterip o renge boyatmak istediğimi söylemiştim, vazgeçtim valla. Yanlışlıkla kızıla boyayarak mahvettiğim saçlarımı sarıya gerçi çevirmek için okadar sabretmiş ve emek harcamışken bir süre daha sarı kalmaya karar verdim. Dilerim bu yazı yayınlandığında kuaförde olurum :)))

Sevgiler
:)

Kaynak: CelebSlam

0 yorum:

Yorum Gönder