Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

"Avon Jillian Dempsey Rimel ve Bir Not"

Geçen katalogdan yeni çıkan bu rimeli alma hatasında bulundum.Daha önce Avon'dan içinde küçük fiberler bulunan bir rimel almış ve çok memnun kalmıştım.Bunda da aynı şeyi bekledim ama yanlış bir beklentiymiş.

Öncelikle ürün şeffaf jel şeklinde,içinde bu kılcıklar var ama benim eski rimelimdekiler daha ince ve daha uzundu.Bunlar sanki erkek sakalı kesmişsin de içine atmışsın gibi duruyor!Bunu ben de yapabilirdim,para vermeme gerek yoktu!

Sürünce de bu kılcıkların hiçbiri rimele yapışmıyor.4-5 kat sürdüm sonra elimle çektim kirpiklerimi, bir tanecik bile kılcık gelmedi,artı ne dolgunlaştırma,ne uzatma en ufak bir etkisi bile olmadı.Çok ama çok büyük bir hayal kırıklığı!Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Paranızı çöpe atmayın derim.



Nota gelince,maillerimi silerken dolap temizliği başlığındaki ürünleri yollayacağım arkadaşların maillerini de yanlışlıkla silmişim.O an bütün mailleri silince aynı anda aklıma gelmediler.:((Bana tekrar adreslerini yollarlarsa çok sevinirim.Kusura bakmayın kızlar.:((

0 yorum:

Yorum Gönder