Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

I want u baby!

Sevgili H&M ayakkabılar,

Uzun zamandır peşindeyim, ama siyahını değil, gül kurusu rengini istiyorum. Malesef yaşadığım yerde senin satıldığın mağazalardan biri yok. Şimdilik dert değil çünkü Sevgili'nin yaşadığı San Francisco'daki tüm adreslerini buldum, kendisine gönderdim, 2 mağazada numaram yokmuş. Kaldı 2 mağaza... Eğer bugün koca SF'da seni bulamazsak sevgiliyi LA ve Las Vegas seyahatinde de rahat bırakmayacağım. Biliyorum oralarda da 2şer mağazanız varmışş!!! Bak hacı, milletin işi gücü var, ayıp değil mi kaç yaşında adamı peşinden koşturuyosun? Hadi ben olsam tamam, bıkmadan usanmadan ararım seni tüm Amerikada, seve seve, ama o çocuğuma da yazık yahu, H&M çalışanlarına bayan ayakkabısı sormaktan helak oldu kuzum. Daha fazla sinirlerimizi bozmadan bir sonraki durakta 6 numara olanlarına söyle kimseye göz kırpmasınlar, sevgili gelecek, sizi alacak ve benim olacaksınız tamam mı?

:))
İşte bu aralar bu ayakkabılara taktım... Napiiim çok istiyorum. İnşallah buluruz :)

Kaynak : Polyvore [Sağolsun, bugün çok ekmeğini yedik :)) ]

0 yorum:

Yorum Gönder