Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Günün Ganimetleri:)


İşte karşınızda Accessorize ganimetlerim:) Malum bu aralar bazı ürünlerde %50 indirim mecvut, neler kaldı diye gidip bir bakym dedim vee 2 tane bayılarak,taparak aldığım kolye ve renkli bileziklerle karşınızdayım:P Bakalım siz de benim kadar sevecek misiz? ( Bu arada kral tacının geldiği kısımda bugünkü sınavımdan kalma kopyanın izi kalmış, stabilo sağolsun:P



Ben buna öldüm bittim mesela:) Şunun kokoşluğuna bakar mısız? Ruj, yüzük ve inci:))) Benim için tasarlanmış olmalı:) Accessorize seviyorum seniiii:PPP




Kral tacı:) Çok çok beğendim. Geçenlerde Atlas Pasajı'nda kral tacı bir yüzük beğenmiştim, aklıma yanayım almadım içimde kalmıştı. Neyseki bu bebiş çıktı karşıma, ama bu o yüzükten vazgeçtiğim anlamına gelmiyor tabi:)


Renkli bileziklerimmmm:))))

Not: Bu aldığım kolyeler indirimli ürünler içinde değildi. Bilezikleri %50 ile aldım. Ama indirim kapsamında da çok güzel kolyeler vardı, gidin bakın derim:) Bunun haricinde Watsons' tan Pastel'in pembe ambalajlı rimelini, Body Shop'tan da Seaweed Mattifying Day Cream(2. kavanozum) ve Tea Tree Oil aldım. Resimlerle idare edelim rimel ve çay ağacı yorumları kısmetse başka postlara:)


0 yorum:

Yorum Gönder