Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Glam'in yaz parfümleri

Yaz parfümlerinde benim favorim meyveli çiçekli, fresh kokular. Buram buram meyve kokmak hoşuma gidiyor, çiçeksi notalar ve misk birlikteliği de parfümlere kalıcılık katıyor. Hem de hafif içerikleriyle bu sıcaklarda rahatlıkla kullanabiliyorum.

İşte bu yaz için Glam'in favori üçlüsü:

Escada Marine Groove: Çarkıfelek meyvesi (ihtiras meyvesi), şakayık, yasemin ve misk notalarına sahip mükemmel bir koku. Önce buram buram meyve kokuyorsunuz, sonra misk devreye giriyor, ve kokunun kalıcılığını sağlıyor.

Dolce&Gabbana Light Blue: Misket limonu(yeşil limon), frezya, kehribar, sedir ağacı ve topraksı misk notalarına sahip Light Blue, çok eski bir koku, bilmeyen yoktur galiba. Çok güzel limon kokuyor, bayılıyorum :)) Limon diyince bir garip oldu, tam da anlatamıyorum ama mutlaka denenmesi gereken bir parfüm olduğunu düşünüyorum. Çok da kalıcı.

Avon Far Away Dreams: Tropik meyveler, sandal ağacı ve kehribar notalarına sahip bu kokuya resmen aşığım. Pudramsı, miss gibi meyve kokuyor ve kalıcılığı mükemmel.

Yaz aylarında (bitmek üzere olsa da :) ) hem kalıcı, hemde baymayan ve meyvemsi çiçeksi notalardan hoşlanan herkese bu üçlüyü tavsiye ederim.

Ve tabi ki sizlerin yazın kullandığınız parfümlerinizi de duymak isterim.
Sevgiler
:)

0 yorum:

Yorum Gönder