Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Glam's News



Merhabalar herkese, yeni yeni haberlerim var :) Kahvemde hazır, başlıyorum :)


* Siz bu yazıyı okurken ben büyük ihtimal Adana'ya doğru havalanıyor olacağım :) Yıllar oldu memlekete gitmeyeli, sanırım 3 yıl kadar oluyor. Çok özledim çok :)

1 hafta Adanada kalıp, sonrada Hatay'a geçeceğim, kuzenimin düğünü var. Yaklaşık 1 hafta kadarda orda kalıp tekrar İstanbul'dayım inşallah. Tatil amaçlı gitmiyorum ama en yakın dostlarımı, yıllardır göremediğim kuzenlerimi göreceğim bundan güzel tatil mi olur :)

Bilgisayarımı götürüyorum, güncelleme yapmaya çalışacağım, öksüz kalmasın bloğum :) Baba memleti ve ana memleketinden bir isteğiniz olursa bana yazın mutlaka :)

* İkinci haber, diyet tam gaz devam ediyor, ilk hafta 2buçuk kiloya by by dedim. Oh, bi rahatladım :) Kaçamak da yaptım çünkü yaz aylarında diyete tastamam uymak biraz zor oluyor. Bol meyve ve bol su tüketiyorum. Birde yulaflı, lifli light ürünleri şu an en yakın dostlarım :)
Hergün 50 dakika spor yapıyorum, kardiyo ve jimnastik.
Gittiğim yerlerde de devam edeceğim, pes etmek yok :)

* Yeni fotoğraf makinesi almayı planlıyorum, dijital olanlardan. Adana'da ilk iş bir Teknosa'ya uğramak olacak :) Ama pek anlamıyorum açıkçası, sizce ne gibi özelliklere dikkat etmek gerekir ve hangi markaları önerirsiniz? Yardımlarınızı bekliyorum.

Benim haberlerim şimdilik bu kadar, en kısa zmnda görüşmek üzere,

Sevgiler :)

0 yorum:

Yorum Gönder