Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

ELF ALIŞVERİŞİ


Bu acayip sarı fotoğrafla eklemek zorunda kaldım zira yenisini çekmeye üşeniyorum. Neyse maksat konu ile ilgili bilgi aktarımı değil mi?
Efendim Elf ten fırça içerikli beni şişiren bir alışveriş daha yaptım. Siparişi vereli bir ayı geçti, takipsiz kargo ile almıştım. Güzide semtimin şuursuz  postacıları yine yan bloğun kapısına atarak paketimi getirdiler. Allahtan dürüst insanların yaşadığı, apartman görevlisinin işini severek yaptığı bir yerde oturuyorum da başlarına bir hal gelmiyor. PTT ve geri çalışanları, sizden nefret ediyorum! Bu kadar mı zor bir kapı çalmak? Yukarı çıkmaya-asansörle bile çıkmaya üşeniyorsan bari zile bas, en azından haberim olsun ki inip alayım. Şimdi özelleştirmeye gel de karşı çık, özel bir şirket yapıyor olsaydı bu teslimatları, böyle mi hizmet alırdık, sorarım size? Bu ne iş beceremezlik-umursamazlıktır anlamıyorum ki! İş yapmadan aldıkları para da haram, bunu bile umursamıyorlar.
Oy neyse, ne diyordum, evet,  siparişi vereli bir ayı geçti, takipsiz kargo ile almıştım. Fotoğrafta görüyorsunuz, Studio serisinden 2 stipple, 2 allık, bir far, normal seriden iki far, iki blending fırçası aldım. Bir de fırça temizleyici.
Daha geleli yarım saat oldu o yüzden deneme yapmadım ama şimdiden söyleyebilirim ki blendingleri hiç gözüm tutmadı. Blending gibi değil pencil fırçalar gibi. Daha gür ve daha uzun kıllı olmalarını bekliyordum. Neyse peşin hükümlü olmayalım, deneyelim, her biri için yazı yayınlamayı umuyorum, bu aptal yasak kalkarsa tabii.
Bu yazının linkini de Alışveriş Yaptığım İnternet Siteleri yazısına ekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder