Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

DIOR SKINFLASH AYDINLATICI/CONCEALER

Çok şükür ki fazla gözaltı problemlerine sahip değilim. 
O yüzden uykusuz kaldığım zamanlarda ya da yorgun dönemlerde göz çevresine yansıyan olumsuz etkilerden kurtulmak adına, göz çevremi yormayan ve canlılık getirecek bir ürün arıyordum.

Dior Skinflash tam da aradığım ürün. :)

Hafif yapısı ile cilde aydınlık sağlayıp, canlılık getiriyor.
Tabii kapatıcılığı pek olmadığı için göz çevresinde problemleri olanlara önerim ancak kapatıcı sonrası uygulama şeklinde olabilir ama eğer siz de benim gibi ışıltı, canlılık ve sağlıklı bir görüntü istiyorsanız bu ürünü mutlaka denemelisiniz.

Ürün kutudan çıkardığımda kadife kesesinin olmasına çok şaşırdım.
Ah bu Dior.... :)
Kadınlara kendini nasıl da özel hissettiriyor. :D

Kadife kesenin amacı kusursuz parlak ambalajını çizilmelere karşı korumak için :)

Ama bir ürün bu kadar müchever gibi saklanırsa onu kullanmaya nasıl kıyılabilir ki? :D

İtiraf ediyorum; bu olay hoşuma gidiyor ancak sürekli kullanınca hele de makyajımı iki arada bir derede yapıyorsam ürünü kılıfından çıkarıp tekrar yerleştirmek sıkıntı veriyor.
Evet; biz kadınlar her durumda mızmızlanabiliyoruz. ;)

Dior Skinflash; kalem formunda. 
Arkasındaki mekanizmayı çevirdiğimizde içindeki ürün kalemin ucuna iniyor.

Fırça tarzındaki bu ucu yüzümüzün aydınlanmasını istediğimiz bölgelere uyguluyoruz. 

Yani sadece göz çevresine değil, yüzümüzün aydınlık görünmesini istediğimiz her noktaya uygulayabiliyoruz.

Ben 02 numarasını aldım.
Göz çevremde hemen dağılıp, sanki hiç birşey sürülmemiş gibi durup, aynı zamanda canlılık getirmesini çok sevdim.

Bittikçe alacağım ürün kategorisine girmeyi başardı. ;)

YKM mağazalarındaki satış fiyatı (yanlış hatırlamıyorsam) ; 85 tl.

0 yorum:

Yorum Gönder