Buraya reklam eklenecek

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Bugünkü Ben Köşesi

Merhaba,

Ne giydim yazısıyla bir ses vereyim dedim:)
Renkli giyinmek her zaman öncelikli tercihimdi ama bu aralar zirvede, mağazalardaki mükemmel renklere hiç karşı koyamıyorum, sanki herşeyi alacak gibiyim :)
Dün de böyleydim:

Kıyafet detaylarında ayakkabılarım hariç herşey Zara.
İtiraf ediyorum, bu ara Zara en çok uğradığım yer haline geldi :))
Ayakkabılar Shoetek

Shoetek ayakkabılar çok rahat ama her zaman numara sıkıntıları oluyor. Beğendiğiniz bir ayakkabının numarasını bulabildiyseniz hiç kaçırmadan alın. Hem fiyatları da çok uygun. Topuklu ayakkabı ve babetler 50, botlar 65 lira.

Herkese keyifli günler diliyorum!
Siz de çarşambanın gelişiyle sanki haftasonu gelmiş gibi hissediyor musunuz? Bana genelde öyle oluyor :)
Sevgiler

Image and video hosting by TinyPic

0 yorum:

Yorum Gönder