Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

Bugünkü Ben Köşesi

Fotoğraf yine bugüne ait değil, 2 gün öncesinin :)

İkea'ya gitmiştik sevgiliyle, orada eline tutuşturduğum makinayla otoparktaki halimiz oldukça komikti. Muhabbetimiz genelde :

Ben: -hayır beğenmedim bidaaa çek
Sevgili : - aşkım neresini beğenmedin, bak ne güzel çıkmışsın, bunu koyabilirsin bloguna, herşey görünüyor (o ne demekse?)
Ben: - yalannnnnnn söylüyorsunnnnn yalannnn, birdaha çek dedimmm :D
Sevgili : - Aşkım dondum ya, öffffffff

Kendisi fotoğraf çekme konusunda hala bir gelişme kaydedemedi. Valla bu işi ya sevecek ya sevecek, başka yolu yok *blöf ya da tehdit değildir, gayet ciddiyim okuyan kişi- büyük ihtimal gülüyosundur sen şindi*

Neyse gelelim fotoğraflara:

Malumunuz karlar erimeye başladı, orası da otopark, altımda görünen su manzarası bana değil, yandaki araca aittir :)))

Detaylar şöyle:

İkili görünümlü hırka: Topshop
Gömlek: C&A
Şal: Kuzen hediyesi
Kemer: Yeşilköy pazarı
Kot şort: Mango
Çizmeler: Divarese
Clutch: Butik Hesionka* - Goth
Baykuş kolye + baykuş küpeler: Claire's
Saç bandı + bilezikler: Accessorize
Gümüş uzun kolye: Forever21

Son zamanlarda koyduğum fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere ben tam bir hırka insanıyım. Kışın onlarla çok rahat ediyorum. Birde şu saç bantları resmen kurtarıcım oldular, topuz yap, onları tak, çık, acayip renk katıyor kıyafetinize :)

* Bir sonraki yazım Hesionka'dan aldığım clutch tanıtımları ile ilgili olacak. Aslında çantalarım pazartesi geldi, salı günü kombinden de anlaşılacağı üzere hemen kullandım:) Ama bazı önceden hazırladığım yazılar olduğu için yayınlama işini bugüne yetiştirebildim. İzlemede kalın :)

Sevgiler
:)

0 yorum:

Yorum Gönder