Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

AKER GİYİM İLKBAHAR/YAZ KOLEKSİYONU 2011

Aker tesettür giyimde akla gelen ilk markalardan.

Ben kişisel görüşüm olarak üretimdeki ilk amacın tesettürlü bayanlar için olmasına rağmen katalog çekimlerinde veya görsel yayınlarında ürettiği güzel eşarplarını teşir ederken mankenlerinin başında değil de farklı şekilde sunmasını ve sergilemesini tasvip etmiyorum.

Belki firma olarak haklı sebepleri olabilir.
 Bu nedenle zaten Aker ''giyim'' ve Aker ''eşarp'' olarak kendini katagorize etmekte.
Belki de giyim üzerindeki üretimlerinin sadece eşarp kullanan bayanlar için değil de bir çok kesime hitap ettiklerini vurgulamak istiyorlar ancak en azından eşarp tanıtımların da mankenlerine eşarbı doğru düzgün bağlayarak bize sunmalarını isterdim.

Sizlere  Aker Giyimin 2011 İlkbahar / Yaz Koleksiyonundaki parçaları paylaşmak istedim.
Bu sezon sanırım daha çok düğün, dernek düşünüldüğü için komsept biraz daha ağır tutulmuş gibi.
Daha önce paylaştığım uzun etekler Aker'in koleksiyonunda da mevcut.
Video da sıkça göreceğiniz Beyaz Trençkot ( mankenin boyuna göre trençkot bize göre pardesü gibi olur sanırım. :D ) yazın vazgeçilmez rengi ve klasik modeli olabilir.

Gidip mağazaya el atmadım henüz ama Aker'in bu sezon benim tarzımı pek yansıtmadığını düşünüyorum.


İYİ SEYİRLER...

0 yorum:

Yorum Gönder