Buraya reklam eklenecek

7 Ağustos 2011 Pazar

3 PARÇA % 100 DOĞAL YARIM AY ÇIT ÇIT SETİ İSTEYEN VAR MI??









FİYAT:180 TL
Çok severek kullanıyordum ama nişanlım başkasının saçı olduğu için tiksiniyor o yüzden satıyorum.
300 tl ye almıştım 2-3 defa taktım o yüzden 180 tl ye satıyorum.
60cm,120 gr ve %100 doğal Türk saçıdır.
İstenilen her renge boyatılabilir hatta platine kadar açılabilir rengi.
Takınca mükemmel duruyor.Kimse anlamıyor çıt çıt olduğunu.
2 dk da takıp,kalçanıza kadar uzun saçlara sahip olabilirsiniz.
Çıt çıt kullanmayı sevmiyorsanız boncuk kaynak haline de getirebilirsiniz.
Saçta hiç dökülme olmadı ve telleri kalın ve gayet güzel.
Çok kaliteli bir saç,herşeyine kefilim.
İlgilenenler yorum bırakabilirler ve mail atabilirler.
KARGO ÜCRETİ BANA AİTTİR.

0 yorum:

Yorum Gönder