Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

İstediğim Gelinlik Modelleri


2 tane Pronovias markasından beğendiğim var diğerleri ise yeni keşfettiğim belkide sizlerin çok önceden bildiği Lazaro diye bi marka masal gibi şiir gibi hepsi birbirinden güzel bana göre... İstediğim model kesinlikle budur! Banada yakışacağını ve boyum olduğu için güzel duracağını düşünüyorum. Umarım hayal kırıklığına uğramam.  Yanlız bu Lazaro denilen markayı nerde bulacagımı bilemiyorum.. Siz biliyorsanız bana yardımcı olursanız çok sevinirim.  Beğendiklerimi paylaşmak istedim... Lazaro gelinliklere bakmak isterseniz eğer adresi tıklayın!
Pronovias gelinlikler için ise tıkla!





 Bayıldım gamzenin saçına ve gelinliğine tam benlik işte :)





Pronovias

Pronovias
Siz hangisini beğendiniz?
Fikirlerinize ihtiyacım var sevgilerimle...


0 yorum:

Yorum Gönder