Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

INLIGHT ORGANIC FACE CLEANSER-TEMİZLEME YAĞI


Temizleme yağları hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben bayılıyorum. Benim cildimi en irrite etmeyen, en kirpiklerimi yolmayan, en sorunsuz makyaj temizleme yöntemi. Bazıları üzerine bir de yüz yıkama jeli kullanmak gerektiği için sevmiyor ama bu benim için geçerli değil tabii. Hele de yazın serin serin, temiz temiz oluyor insan.


Bu katı bir yağ formunda ama ele alınır alınmaz yumuşayıp eriyor, yüzünüze sürdüğünüzde tamamen sıvı forma dönüşüyor. Minicik bir miktar kaşı gözü, waterproof maskarayı filan toz duman ediyor, cillop gibi çıkıyorsunuz. Yalnız şunu söylemek gerek, benim kullandığım Sephora cleansing oil ve yorumlarını okuduğum daha bir çok böyle ürün, suya değdiklerinde süt formuna dönüşüp, duru suyla yıkamakla bile yüzden arınabiliyorlar. Bunun yapısı öyle değil, suya ne kadar değse de formunu hiç bozmuyor, bildiğimiz yağ olarak kalıyor. Sitesinde bir sonraki yazının konusu olan çiçekli tonikle silin demiş ama o tonik kesinlikle bu yağı yüzden arıtmıyor, mutlaka yüz yıkama jeli yada hafif bir sabun şart. 


Her ne kadar arıtması biraz zor olsa da doğal içeriğinden ve çok az kullanılarak uzun süre dayanacağından benim kendi makyaj temizleme rutinime ekleyebileceğim bir ürün oldu bu. Bu markanın bir de yüz yağlarını denemek isterim aslında, normal nemlendiricinin yerini alsalar ne güzel olurdu, ayrı yüz, göz, gece, gündüz kremlerinden kurtulsak...

0 yorum:

Yorum Gönder